گسترده ترین سرمازدگی دهه های اخیر در راه

گسترده ترین سرمازدگی دهه های اخیر در راه

🔴 بسیار مهم

❗️آخرین هشدار:

❄️ گسترده ترین سرمازدگی دهه های اخیر در راه! وزیر کشاورزی کجاست؟!/ کشاورزان مناطق سردسیری اگر دیر بجنبند باید منتظر سرمازدگی گسترده محصولاتشان باشند!!

❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

خیلی دردآور است دیدن اشک های یک کشاورز. کشاورزی که پیشه اش یکی از دلنوازترین و پاک ترین پیشه های کره خاکیست...

و وقتی ناملایمت های جوی ماهها تلاش یک کشاورز و سرمایه ی یک سالش را بر باد می دهد، این واقعا تحمل ناپذیز است. در این نوشتار پیشنهادهایی برای کشاورزان میهن جهت مقابله با سرمازدگی داریم.


✅ آخرین پردازش ها در کانال آب و هوای ایرانی بیانگر آرایش عجیب و کم سابقه ای در پرفشارهای نیمکره شمالی است که سرمای مناطق جنب قطبی اسکاندیناوی را مانند تونلی سمت کشورمان می ریزد و این تلفیق سرما با امواج ناپایدار همانطور که پیش از این بارها هشدار داده بودیم طی اواخر امشب (یکشنبه شب ۱ اردیبهشت) تا دوشنبه در بیشتر مناطق سردسیری کشور بارش برف و کولاک را رقم خواهد زد!


✅ جالب اینجاست که این الگو حتی در بسیاری از کشورهای خاورمیانه از ریف دمشق در سوریه گرفته تا کردستان عراق و ترکیه نیز بارش برف بهاری را رقم زد! و حالا نوبت ایران است!

⚠️ نکته حائز اهمیت اینکه این موج حرکت سریعی دارد و پس از گذشتنش از خاک کشورمان، تازه از دوشنبه شب نفوذ بیشتری از سرمای اسکاندیناوی را خواهیم داشت‌.


🔴🔴🔴 طی یکشنبه شب تا صبح دوشنبه، دوشنبه شب تا صبح سه شنبه و همچنین سه شنبه شب تا صبح چهارشنبه حداقل در ۹۰ درصد شهرها و روستاهای سردسیری دمای هوا زیر صفر خواهد رفت و آسیب شدید و گسترده به محصولات کشاورزی و باغی قطعیست! اگر من جای وزیر کشاورزی و سازمان های مرتبط بودم خواب نداشتم و رسانه ها را پر می کردم از اطلاعیه و هشدار به کشاورزان!! ولی تا این شیفتگان خدمت بیایند خودشان را جمع و جور کنند و بفهمند قرار است چه شود، سرما کار خود را کرده! پس بیایید خودمان فکر کنیم چه کنیم و این نوشتار را که نتیجه فکرمان و همچنین بخشی از آن حاصل توصیه های نخبگان علم کشاورزی جهانی است همه جا منتشر کنیم، شاید دهها کشاورز را از سرمازدگی سرمایه شان برهانیم...


🔴مهم: گل های درختان در دمای منفی ۲ تا منفی ۳ درجه سانتگیراد نابود می شوند اما میوه های کوچک درختان بسیار حساس ترند و حتی در دمای منفی نیم درجه (کمی پایینتر از صفر) از بین می روند!

1⃣ دود

2019
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟
پشتیبانی در واتساپ
  • سلام دوست من! 😊
    میتونم کمکت کنم؟